2015. március 26., csütörtök

J. Lynn: Be with Me (Wait for You #2)






Eredeti megjelenés éve: 2014.

William Morrow

365 oldal

ISBN: 9780062294784

Sorozat: Wait for You





Fülszöveg:  Teresa Hamilton is having a rough year—she’s in love with her big brother’s best friend, but he hasn’t spoken to her since they shared a truly amazing, mind-blowing, change-your-life kiss. She got out of a terrible relationship. And now an injury is threatening to end her dance career for good. It’s time for Plan B – college. And maybe a chance to convince Jase that what they have together is real.

Jase Winstead has a huge secret that he’s not telling anyone. Especially not his best friend’s incredibly beautiful sister. Even though he and Teresa shared the hottest kiss of his life, he knows that his responsibilities must take priority. He certainly doesn’t have time for a relationship. But it doesn’t help that all he can think about kissing the one girl who could ruin everything for him.

As they’re thrown together more and more, Jase and Tess can’t keep denying their feelings for each other. But a familiar danger looms and tragedy strikes. As the campus recovers, the star-crossed couple must decide what they’re willing to risk to be together, and what they’re willing to lose if they’re not…



Hát, szerintem sokan ellenkezni fognak velem, de számomra ez volt az IGAZI ebben a sorozatban eddig. Persze, ennek is voltak hibái, de sokkal igazibb volt, mint a Wait for You. Helyenként azért volt némi hasonlóság is, de ebben több volt az értelem, érzelem és mondanivaló is. És egyáltalán nem volt benne sok dráma. 

Teresa ugyebár Cam barátunk kishúga, aki profi táncos szeretni lenni. Csakhogy egy újonnan szerzett sérülés megakadályozza benne, ezért jelentkezik a főiskolába. Ez már csak azért is szaftos, mert Jas, Cam legjobb barátja, aki nem mellesleg egy évvel ezelőtt lábujjbegörbítő csókkal kápráztatta el a lányt, ugyanoda jár. És Teresa évek óta bele van zúgva. De Jase sem érzéketlen a csajszi iránt. Viszont van egy titka, ami mindenre rányomhatja a bélyegét. Legalábbis szerinte. Egyébként én már az elején sejtettem, hogy mi a titok, de amikor leírva is láttam, egy kicsit megrázott. Mert megint más a saját spekulációm, mint konkrétan az, ha szíven lőnek az igazsággal. Szóval, ebből is látszik, hogy valahogy sokkal közelebb került hozzám, mint a legelső rész. Mert még úgy is megrázott, hogy szinte biztosra vettem, hogy igazam van.
Igen, voltak benne olyan szituációk, amikor a kommunikáció megoldotta volna a főhőseink között fennáll bonyodalmakat. De én ezeket sem éreztem sosem erőltetettnek, mert Jen remekül megoldotta ezeket a helyzeteket.
Emellett remekül volt összeszőve az előző és a következő résszel a sztori. Hallhatunk Cam és Avery felől, de megismerkedhetünk Calla-val is.
De ne menjünk el a mellett sem, hogy ez a rész valami eszméletlenül megrázó volt. Nem egyszer telt meg könnyel a szemem. Igen, azt már sokan tudják, hogy érzékeny a lelkem, de itt még a legkeményebb szívek is belesajdulnak a dolgokba.
Arról ne is beszéljünk, mennyire izgultam azért, hogy Tessa és Jase megkapja a saját happily ever after-jüket. Igazán szerethető páros, súlyos árnyékkal a múltjukban. De ott vannak egymásnak, támogatják a másikat.

Jase-t néha hevesen megrázogattam, aztán hevesen megölelgettem volna. De abszolút, minden kétséget kizárólag egy végtelenségi szerethető srác. Olyan, aki mindig törődik a másikkal. Mi ez a sütis dolog ezeknél a srácoknál? De irtó cukik, az tuti.
Teresa-t kimondottan megszerettem. Neki már igazán van egyfajta személyisége, nem egy szürke kisegér, de nem is egy paprikajancsi. Néha kicsit talán ninfománnak tűnhet, de Jase-re ki ne ugraná rá? Igazán közel került a páros a szívemhez.

A könyvet a hibái ellenére is szerettem, határozott kedvenc lett a sorozatban.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése