2015. február 6., péntek

Samantha Young: Hero




Eredeti megjelenés éve: 2015.

NAL

416 oldal

ISBN: 9780451475602






Fülszöveg:  Alexa Holland’s father was her hero—until her shocking discovery that her mother and she weren’t his only family. Ever since, Alexa has worked to turn her life in a different direction and forge her own identity outside of his terrible secrets. But when she meets a man who’s as damaged by her father’s mistakes as she is, Alexa must help him.

Caine Carraway wants nothing to do with Alexa’s efforts at redemption, but it’s not so easy to push her away. Determined to make her hate him, he brings her to the edge of her patience and waits for her to walk away. But his actions only draw them together and, despite the odds, they begin an intense and explosive affair.

Only Caine knows he can never be the white knight that Alexa has always longed for. And when they’re on the precipice of danger, he finds he’ll do anything to protect either one of them from being hurt again....



Hát...Ez lement egy szuszra. Nem gondoltam volna, hogy ennyire fog tetszeni. Pont jó arra, hogy kikapcsolja az agytekervényeimet, amik mostanában nagyon kattogtak már. Míg sokak számára Samantha Young neve a Dublin Street-tel cseng össze, nekem örökre ezzel fog. Mert megvett magának kilóra.

Az alap sztori különleges. Egyébként lehet, hogy csak nekem. Én még ilyennel nem találkoztam.
Először azt hittem, hogy olyasmi lesz, mint Julie Garwood Buchanan-Renard-MacKenna sorozatának valamelyik része, de ennél nagyobbat nem is tévedhettem volna.

Alexa és Caine múltja összefonódik. De a lehető legrosszabb értelemben. A nő apja, akit ő gyerekként valami tündérmese lovagjának hitt, tönkretette a férfi családját, ezáltal az akkor még gyerek Caine életét. De most találkoznak. És minden ellenvetést félretéve, szikrák pattognak körülöttük. Elég nehéz helyzetben vannak. Lexie-t a nyilvánosság előtt megtagadja nagyapja, aki ráadásul súlyos titkot takargat unokája elől. És míg az események kibontakoznak, nem nagy dráma maszlaggá alakulva, Lexieért eljön a fényes páncélú lovag. Aki amúgy messze áll ettől a kifejezéstől. A nőnek mégis ő a tökéletes, ideális pár. No,de idáig is el kell ám jutni, nem kevés viszontagságon keresztül.

Lex számomra végtelenül szimpatikus volt. Ritkán futhatunk össze olyan főhősnővel, aki már rögtön az elején tudja, mit akar. És ő Caine-t akarja. Nem rinyál, sodródik. Mindent megtesz azért, hogy elérje a happily ever after-t.
Caine végig nagyon titokzatos volt. Ezt először nem is értettem. Már-már zavart, mennyire elzárkózik mindennemű érzelemtől. Aztán jött Alexa, és szépen, lassan feloldotta a jeget a szíve körül. Egy kicsit meglepődtem, mikor lerántotta a leplet a legnagyobb titkáról...
Számomra a legnagyobb kedvenc Effie, Caine hetvenhét éves szomszédasszonya volt. Olyan beszólási voltak, hogy helyenként csak pislogtam. Imádni való karakter.

A sztori kellő erotikával és izgalommal volt fűszerezve. Meglepődtem, hogy másra számítva ilyen jó történetet kaparintottam meg.


Egy kis ízelítő:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése