2015. február 26., csütörtök

Monica McCarty: The Saint (Highland Guard #5)





Eredeti megjelenés éve: 2012.

Ballantine Books

418 oldal

ISBN: 9780345528407

Sorozat: Highland Guard




Fülszöveg:  Magnus MacKay is the ultimate Highlander: tough, proud, able to master any terrain and to best his enemies. Called “the Saint” for his refusal to discuss women, as well as for his cool and steady leadership, Magnus hides a painful truth. It isn’t virtue or piety that keeps him silent, but a wound of love and loss that cuts so deep he cannot bear to speak of it. But when the woman who refused him is betrothed to his friend and fellow Guardsman, Magnus is tested by love’s battle cry. 

A wild and innocent beauty, Helen chose family duty over her desire for Magnus. Now the anger in his eyes mirrors the tormented regret in her heart. But as deadly subterfuge stalks the King and his Guard, Helen vows to right her youthful mistakes with a woman’s determined spirit. Still, Magnus harbors secrets and an iron will not to weaken to temptation—or heartache—again. But as danger looms, it’s the kiss not of a saint, but of a sinner, that can save them.



Hát, nem igazán lettem lenyűgözve. Semmi esetre sem hozta azt a szintet, mint a Vipera. Persze, ez is tetszett, de néha már komolyan a hajamat tépkedtem, annyi esztelenség volt benne.

Dunnottar Castle- az első találkozás
Magnus és Helen már fiatalabb koruk óta ismerik egymást. És persze szerelmesek is. Csakhogy, a MacKay és a Sutherland család ősidők óta ellenségek. Ezért, mikor Magnus megkéri Helen kezét, a lány a családját választja. Amit később nagyon is meg fog bánni.

Aztán ugrunk három évet, Helen és Gordon - Templomos - esküvőjén járunk. Megmondom őszintén, azt hittem, Helen lesz elég bátor, és otthagyja a oltárnál Gordont. De tévedtem. Végül hozzáment. Ez volt a második hiba, amit elkövetett.
Aztán jött az, amit nem hittem volna, és - !!SPOILER!!- az írónő megölte Gordont. És innen indul a makacsság és butaság hadjárata.

Mert Helen megpróbálja jóvátenni fiatalkori hibáját, és mindenáron vissza akarja szerezni Magnust. Szentet azonban konkrétan kísérti legjobb barátja szelleme. Azonban van, amit nem tud. Ezt a ponént nem lövöm le, mert nagyjából ez a történet alapja.
Pár hónappal később Helent felkéri Bruce - miután megmentette az életét-, hogy csatlakozzon hozzá és csapatához az útján. Mondanom sem kell, a kíséret tagja Magnus is. De elkíséri húgát Kenneth Sutherland - akit az elején nagyon, de nagyon rühelltem -, és Munro, a lány legidősebb bátyjának jobbkeze - akit aztán végképp utáltam-, aki nem mellesleg Helen kezére ácsingózik, abszolút nem megérdemelten.

Az út alatt aztán már alig bírnak parancsolni a vágynak, de valami mindig megzavarja őket. Míg Helen már régen bevallotta az érzelmeit, addig Magnus folytonos tagadásban él. De a falak egyszer úgyis leomlanak, nem igaz? Ez történt itt is. Aztán már kimondottan szerettem a történetet.

Ami aztán igazán tetszett, az a mellékszál. Mert most az is volt benne. Méghozzá: Will és Muriel románca. Imádtam a belső vívódásaikat, és azt, hogy mekkora szerelem van köztük. Bármit hajlandóak feláldozni a másikért, még ha az arról is szól, hogy el kell engedniük egymást. De Will hál' Isten észbe kapott, és mindent helyrehozott. Halál komolyan, én végig izgultam értük.

A Ranger-ből megismert, kegyet kapó főgonosz visszatért. Így aztán bőven lesz mit izgulnunk. Elsősorban a királyért. Én valamiért nagyon kedvelem Brucet. Látszólag egyáltalán nem olyan, mint egy király. Sokkal inkább egy igazi harcos. És ezt értékelem.

Habár elragadtatva nem voltam a történettől, azért még mindig imádom ezeket a mocskos felföldi harcosokat. Ja, és nagyon kíváncsi vagyok, Kenneth sztorija mit hoz majd.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése