2015. február 27., péntek

Monica McCarty: The Recruit (Highland Guard #6)




Eredeti megjelenés éve: 2012.

Ballantine Books

405 oldal

ISBN: 9780345528414

Sorozat: Highland Guard




Fülszöveg:  Fiery, aggressive, and bold, Kenneth Sutherland is a true champion—skilled with any weapon and driven to win. Now Kenneth is ready for his greatest challenge: joining Robert the Bruce’s secret army to fight among the elite. Kenneth’s best chance to attain that honor is by winning the Highland Games. Focused and prepared for victory, he is caught off guard by a lovely wisp of a woman—and a stolen moment of wicked seduction. Her innocent arousal and her shameless hunger fire his blood. He will win his place in the guard—and in Mary of Mar’s bed. 

The ruggedly handsome hero-in-the-making stirs a heart that should know better. Mary vows that her surrender will be sport only—no promises, no heartbreak, just one night of incredible passion. Nothing, she swears, will persuade her to give up her hard-wrought independence and put her fate in the hands of another powerful man. But with every gentle touch and heart-pounding kiss, Kenneth makes her want more. Now Mary wants his heart. But is this determined champion willing to surrender everything for love?



Wooow. Hogy én ezt mennyire imádtam! Erre aztán igazán nem számítottam. Elsősorban az után, hogy az előző részben Kennethet legszívesebben képen vertem volna. Ráadásul, elvesztettem az audiobook szüzességemet is. Mi ez, ha nem egy tökéletes párosítás?

Az első találkozás azért érdekes...khm. Mondjuk ki szépen: az a pillanat volt, amikor Kenneth épp kefélt örömet szerzett egy másik nőnek. Ott azért nem keveset kuncogtam. Elsősorban a két főhős reakcióin.

Na szóval. Kenneth Sutherland, Magnus MacKay leendő sógora bármit megtesz, hogy bekerüljön az elit csapatba. Ehhez pedig meg akarja nyerni a Felföldi Játékokat. Míg a király e mellé mindenáron ki akarja házasítani. Na, vajon ki a kiszemelt? Igen,...

...Mary of Mar, Atholl, a rebellis gróf özvegye. Fiát csecsemőkorában kiragadták karjai közül, David azóta az angol udvarban nevelkedik. Mary húga nyomására beleegyezik, hogy visszaszökik Skóciába. A terv azonban elbukik, Mary angol földön ragad, fiát is ritkán láthatja, míg testvére eltűnik.

Aztán három évvel később vesszük fel megint a fonalat, mikor Maryt Edward király Skóciába küldi Bruce-hoz, hogy tapogatózzon kicsit. És ekkor ismerkedik meg két hősünk. Konkrétan, egy középkori egyéjszakás kalandnak indul a dolog. Csak hát következményei lesznek. Méghozzá a legédesebb, legszebb formában.

Hát, meg kell mondanom, nem vártam, hogy Kennethért ennyire odáig leszek. Úgy voltam vele, mint Lachlannal. De totál ugyanúgy. Azt hinnéd, hogy egy igazi szoknyapecér - oké, nem is szent  -, de rengeteg érzelem lakozik benne. Igaz, ő ezt tagadja.

Mary pedig ugyanolyan kedvenc hősnőm lett, mint Bella volt. Igaz, ő csendesebb, visszahúzódóbb, de ugyanolyan erős jellem. Szerintem ez tesz egy női szereplőt igazán szerethetővé.

Nagyon sok minden történt, rettenetesen mozgalmas volt a történet. Ilyennek szeretem McCarty könyveit. Tele volt akcióval, fordulattal, és forró- nagyon forró - szenvedéllyel. Az eddigi legerotikusabb rész. A nő szexuális ébredése és a férfi szexuális megnyugvása. Remek történetvezetés. Minden sorát imádtam.
De a vége volt az, ami mindent vitt. Elmorzsoltam egy-két könnycseppet is. Az utolsó fejezet volt az abszolút kedvenc.

Legszívesebben az összes csillagot odaadnám, ami a galaxisban található.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése