2015. február 8., vasárnap

Mia Sheridan: Leo (A Sign of Love #1.)




Eredeti megjelenés éve: 2013.

Magánkiadás

193 oldal

ASIN: B00BT0JB0A

Sorozat: A Sign of Love




Fülszöveg:  Evie and Leo met in foster care as children and formed a bond of friendship. As they grew, their bond turned to love, and they vowed to make a life together when they turned 18 and were no longer a part of the system.
When Leo unexpectedly gets adopted as a teen and he moves to another city, he promises Evie that he will contact her as soon as he gets there and come back for her in a few short years. She never hears from him again.

Now eight years later, in spite of the odds, Evie has made a life for herself. She has a job. She has friends. She's content. Then a man shows up out of the blue, claiming that her long lost love, Leo, sent him to check up on her. The attraction between them is undeniable. But, should she trust this sexy stranger? Or is he keeping a secret about what his connection to Leo is really all about and why Leo disappeared all those years ago?



Még most is ráz a hideg.

Az egyik legszebb szerelmi történet, amit valaha olvastam. Nem szabad a borító után ítélni. Ez nem egy sima, mezei erotikus maszlag. Ez annál sokkal mélyebb, tartalmasabb.

Sokan példát vehetnének Mia Sheridan-ről. Eszméletlen, mennyire megnyert magának a stílusával. Egy nem hétköznapi sztori, abszolút nem hétköznapi szereplőkkel.

Gondolom, nem árulok el nagy titkot azzal, hogy kiszámítható a történet. De én még úgy nem olvastam ilyen jellegű könyvet, hogy egyáltalán nem érdekelt, csak hagytam, hadd sodorjon magával. Megéltem minden egyes pillanatát. Örökre a szívembe zártam.

Könnyeztem, mikor Evie mesélt az elmúlt nyolc évéről. Szintén sírtam Jake - újabb nyílt titok, Leo - vallomásán. Mélyen megérintett az egész történet. Ezért is nagyon nehéz írni róla. Mert legszívesebben elmesélném az egészet. De akkor oda lenne a varázs. Mert ezt a történetet mindenkinek el kell olvasni. Hagyni kell, hadd igya be magát a bőröd alá.

Evie-t csak tisztelni lehet. Rettenetesen nehéz élete volt már születése napjától. És aztán az árvaházban sem volt semmivel sem könnyebb. De aztán jött egy fiú, Leo, akivel aztán egy életre összekapcsolódtak.

Mindez igaz Leóra is. Annyi különbséggel, hogy őt örökbe fogadták. Aztán a nevelőanyja teljesen tönkretette. Félt visszatérni Evie-hez, nehogy a lány megvesse azért, amit tett.
Aztán nyolc év után összeszedi minden bátorságát, és másnak kiadva magát felkeresi Evie-t. És innen indul a történet.

Külön kiemelném, mennyire tetszett, ahogy a múlt a jelennel össze volt kapcsolva. Gyönyörű történetvezetés, az írónő újabb érdeme.

Nem kérdés, nem ez volt az utolsó MS könyvem. Örök hálám.

Egyébként a Reading Challenge 13.pontjának keretében olvastam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése