2015. február 14., szombat

Mia Sheridan: Finding Eden (A Sign of Love #6 )



Eredeti megjelenés éve: 2014.

CreateSpace

286 oldal

asin: B00O6LOAQ4

Sorozat: A Sign of Love





Fülszöveg:  Finding Eden is the continuation, and conclusion, to Becoming Calder.

When the world as you know it has ended, when all that you love has been washed away, where do you find strength?

When the new world you've stepped into is as isolating as the last, when your heart is broken, and your future is unclear, where do you find hope?

Finding Eden is a story of strength, discovery, forgiveness, and undying love. It is about believing in your destiny and following the path that leads to peace.





Hajjaj. Bajban vagyok. De nagyban ám. Alig jutok szóhoz. Már minden magasztaló jelzővel illettem Mia Sheridan könyveit, így a szinonima szótáram nélkül most eléggé nagy trutyiban vagyok.

Az első fejezet onnan folytatódik, ahol az  első abbamaradt. Aztán egy hatalmas szívdobbanás, és ugrunk három évet. Bevallom, rettegve vártam, mi lesz a történet menete.
Előre rettegtem, hisz az első könyv rengeteg kérdést hagyott megválaszolatlanul.

Imádtam Eden csendes erejét. Hihetetlen, Sheridan milyen női karaktereket tud alkotni.
Calder megjelenésekor már éreztem, hogy úgymond minden rendben lesz, hisz az ő szerelmük halhatatlan. Maddison jelenléte egy pillanatra elbizonytalanított, de nem is volt kérdés, Calder szíve hova húz.

Az első részben már sejtettem, hogy a Hector-féle világ nem kóser. Hát, most erre is fény derült. Igen, mindent a görög mitológiából merített. De persze, ennek is megvannak az előzményei, Amik igencsak sötétek, és Calder-rel is kapcsolatosak. A történet vége hoz egy zsámomra nem várt fordulatot. Nem hittem, hogy ez így fog megtörténni. Az a rész egy pillanatra kiverte a biztosítékot.

Tény, hogy az írónő pillanatok alatt össze tudja törni a szívemet, de ugyanazzal a lendülettel össze is ragasztja azt. A Fiding Eden megint csak egy olyan történet, ami keserédes, de imádom. Mert képtelenség nem belebolondulni a sztoriba.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése