2015. február 12., csütörtök

Mia Sheridan: Archer's Voice ( A Sign of Love #4 )




Eredeti megjelenés éve: 2014.

CreateSpace

354 oldal

ISBN:  9781495390906

Sorozat: A Sign of Love




Fülszöveg:  When Bree Prescott arrives in the sleepy, lakeside town of Pelion, Maine, she hopes against hope that this is the place where she will finally find the peace she so desperately seeks. On her first day there, her life collides with Archer Hale, an isolated man who holds a secret agony of his own. A man no one else sees.

Archer's Voice is the story of a woman chained to the memory of one horrifying night and the man whose love is the key to her freedom. It is the story of a silent man who lives with an excruciating wound and the woman who helps him find his voice. It is the story of suffering, fate, and the transformative power of love.




Kijelentem: a valaha olvasott legszebb történet. Most már aztán végképp kétségtelen, hogy Mia Sheridan a kedvenc íróim közé került. Az Archer's Voice olyan sztori, amit még sokszor el fogok olvasni. Nézzétek el nekem, hogy nem tudtam nagyon szavakba önteni az érzéseimet. Mert egyszerűen annyira bejárta a szívemet, hogy nem szívesen engedem ki onnan.


A borító megint csak nem fejezi ki teljes mértékben, mi is van alatta. Ez egy gyönyörű történet a megnyílásról, a végcél megtalálásáról.

Igaz is, az egész sorozatot emiatt a történet miatt kezdtem el olvasni. Már az előző három kötet biztosított róla, hogy ebben sem fogok csalódni. És ez nem is történt meg. Talán, még többet is kaptam, mint vártam.
Tökéletesen bemutatja, milyen az emberi gonoszság, esendőség, előítélkezés.
De ott van két főhősünk, akik a sztori pozitív oldalát hozzák el nekünk.

Bree számomra az ideális főszereplőnő. Eszméletlen, milyen lelke van, mennyire bele teszi mindenbe a szívét. És emellé még nem is buta. Megharcol mindennel és mindenért.
Egyszerűen példaértékű, mennyire erős karakter.

Archer pedig... Hát, engem teljesen lenyűgözött. És nem azzal, hogy milyen eszméletlenül állati pasi, hanem azzal, hogy mennyire bátor. Tizenhat évnyi elszigeteltség után nem fél nyitni a világ felé. Nem ijed meg a kocsifelhajtójára tévedt lánytól, hanem érdeklődni kezd iránta.
Aztán szépen megtanítják a másikat arra, amit eddig nem tudtak. Felfoghatatlanul gyönyörű szerelem az övék.


Volt néhány ellenérzésem. Legfőképpen Travis-szel, meg az anyjával kapcsolatban. Az már az elején lejött, hogy a drága anyuka nem kóser, de Travis-t az egyik megmozdulása után jól torokba könyököltem volna.

Végig azon kattogott az agyam, hogy vajon mi lehet Archer története. Sejtettem, hogy valami ilyesmi fog kisülni belőle, ennek ellenére megemelem a kalapom a történetvezetés előtt - megint csak. Mindig egy kis elejtett morzsa, aztán mindenre fény derül. Aztán még azt is bevallom őszintén, Archer szemszögénél mindig pityeregtem. Szentimentális,vagy sem, ez van.
Remélem, még sok ilyen sztori kerekedik ki az írónő tollából.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése