2015. február 16., hétfő

Jodi Ellen Malpas: Unveiled (One Night #3)




Eredeti megjelenés éve: 2015.

Forever

432 oldal

ISBN: 9781455559374

Sorozat: One Night





Fülszöveg:  Livy has never known pure desire like this. The gorgeous Miller Hart captivates her, seduces her, and worships her in deliciously sinful ways. He knows her innermost thoughts, drawing her ever deeper into his dangerous world.

Miller will do anything to keep Livy safe, even if it means risking his own life. But his dark history isn't the only thing that threatens their future together. As the truth of Livy's family legacy unravels, an unsettling parallel between past and present comes to light. Her world spinning out of control, Livy finds herself caught between the rapture of an all-consuming love-and a deadly obsession that could destroy them both . . . 



"Falling in love is easy. Holding onto it is special."

Ahha. Ez már döfi. Olyan tökéletlenül is tökéletes lezárás. Cselekményleírást tartalmazó értékelés következik.

Megvallom őszintén, az elején megszeppentem. Nem hittem volna, hogy egy ilyen jó kis mozgalmas sztori kerekedik belőle. Féltem, hogy egy nagy nyálcseppenés lesz az egész. Mert úgy indult, hogy Livy nem keveset áradozott Miller már jól ismert szépségéről. Aztán szex szex hátán, más nem sok.

De mikor aztán visszarepültek Londonba...na onnantól kezdve letenni sem bírtam. Mindig jött valami új, valami meglepő. Ezt pedig elsősorban Charlie, a fő kupec megjelenésének köszönhetjük. Banyek, akkor aztán volt már akció.

Szóval, az első akárhány fejezetet akár át is lehet ugrani, ha nincs kedve az embernek a túlfűtött erotikához, vagy a csöppnyi romantikához. De aztán bele kell ám húzni, mert mindig történni fog valami.

Ott járunk, hogy Livynek és Millernek menekülnie kell a férfi múltja elől. Ezért elmennek New Yorkba, míg William Londonban tartja a frontot. De Livy nagymamája szívinfarktust kap, így visszatértnek a veszélyzónába. Millert megint zaklatja Sophia. Az a Sophia, akiről kiderül, hogy a fő gonosz felesége. Első meglepetés kipipálva. Miller pedig bármit megtenne, hogy Livy életét megmentse. Még ölni is képes lenne. Amit már megtett egyszer. Meglepetés kettő.
Gracie is újból felbukkan. És lényegében ő a történet főhőse. Igen, meglepetés három. Az írónő először elhiteti velünk, hogy Charlie Livy apja - igen, mert Gracie-t ő kényszerítette bele abba az életbe, ami miatt el kellett hagyni a kislányát -, aztán pedig megjelenteti a nőt, aki bejelenti, hogy a lány apja valójában William. Az a William, akiről végig azt hittem, hogy Livy iránt is gyengéd érzelmeket táplál. Meglepetés négy. Aztán pedig megmenti az orosz ribanctól Millert. És hogy milyen kedves, az volt számomra az ötödik meglepetés. Mert én végig azt hittem róla, hogy egy hideg szívű kígyó. De nem az. Épp ellenkezőleg.

A szexjelenetekkel megint úgy voltam, hogy inkább csak nevettem, amilyen lehetetlenek voltak. Tény, hogy jókat mulattam olvasás közben.

Úgy érzem, minden szívbaj nélkül remekre értékelem a történetet, egyben a sorozat lezárását is. Megint csak nem győzöm hangsúlyozni, egy erotikus chick-lit műről van szó, nem fogja megváltani a világot. Nem kell többet belegondolni, mint ami. Hisz önmagában is épp elég egy kellemes kikapcsolódáshoz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése