2015. február 8., vasárnap

Jodi Ellen Malpas: Promised (One Night #1)




Eredeti megjelenés éve: 2014.


Forever

480 oldal

ISBN: 9781455559312

Sorozat: One Night




FülszövegLivy notices him the moment he walks into the coffee shop. He's heart-stoppingly stunning, with a blue-eyed gaze so piercing she's almost too distracted to take his order. When he walks out the door, she thinks she'll never see him again. Then she finds the note he left on his napkin . . . signed M.

All he wants is one night to worship her. No feelings, no commitment, nothing but pleasure. Every defense mechanism Livy has adopted during her solitary life is at risk of being obliterated by this confounding man. He's obnoxious but well-mannered. He's a gentleman but aloof. He's passionate but emotionless. Yet the fascination is so powerful, Livy can't deny him... or herself.

M awakens something in Livy, something deep and addictive that she never knew existed -- and that she fears only he can satisfy. But she senses that behind the fast cars, fancy suits, and posh apartment, he's aching inside. To have him, body and soul, she'll have to brave his dark secrets. Delving into his world and breaking down his defenses become her obsession - an obsession that could shatter her heart beyond repair.


A This Man trilógián felbátorodva belekezdtem az írónő másik sorozatába is. Ez is ígéretes, habár itt az elején messze nem tökéletes. Több hiányosság van benne, de tudjuk, JEM fejlődőképes. Nagyon bízom benne, hogy a közepes kezdés után ugyanúgy belehúz, mint Jesse és Ava sztorijának esetében tette.


Erotikus, chick-lit műről van szó. Nem valami világmegváltásról, azt azért vegyük figyelembe.

Az alap sztori eléggé érdekes. Oké, találkozhattunk már ilyennel. De számomra nagyon üdítő volt az, hogy nem csak a férfinak van sötét múltja. Igaz, ezek szerint amúgy is hamarabb lebuknak a csajok, szóval már-már felesleges ez a csavar.

De nem volt itt ezzel semmi baj. Livy személyét igencsak érdekesnek találtam. Engem nagyon érdekelne, hogy mi vitte rá arra, hogy ugyanazt az utat kövesse tinédzser fejjel, mint annak idején az anyja. Azaz anya, akit én nem is neveznék annak. Legjobb esetben is csak egy 9 hónapos inkubátor testnek. Mindegy. Plusz pont, hogy Olivia egyáltalán nem idegesített. Aláírom, hozott bár gagyi, esztelen döntést, de ez kellett, hogy fenntartsa az olvasó érdeklődését.


Miller. Na, ő egy érdekes figura. Meg kellett volna lepődnöm azon, ami a végén kiderült, de csak kis mértékben sokkolt. Mivel
azt tudtam, hogy van valami, csak hogy éppen ez… Annyira ironikus. Egyébként nekem nem volt vele semmi bajom. Nem tudom, miért, de bírom az ilyen karaktereket. A nagy, gonosz farkas. Na fene. Egyfajta kettőséget érzek benne. Szerintem Livy-ért még a lelkét is képes lenne eladni.

Na, a végére jó nagy maszlag lett. Persze, a múlt ezen darabjának felbukkanására számítani lehetett. De olyan jó volt saját szememmel is látni, hogy egy igazi Sherlock vagyok – ezt azért ironikusan tettem hozzá.

Érzem benne a potenciált, hogy ez is jó sorozat lehet.

Aki pedig nem tud értékelni egy ilyen könyvet, az még csak el se gondolkodjon azon, hogy elolvassa...Csak szóltam ( Ma szarkasztikus napon van, bocs.)


( Egy ilyen édes kis cuccost azért beszerzek: 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése