2015. február 11., szerda

Jodi Ellen Malpas: Denied (One Night #2)




Eredeti megjelenés éve: 2014.

Forever

448 oldal

ISBN: 9781455559343

Sorozat: One Night




Fülszöveg:  He's amazingly wealthy, sinfully gorgeous, and can bring her to heights of pleasure she's never before known. For Livy, there's no turning back. She's determined to be the light in Miller Hart's dark world. Yet this new life comes with a steep price...
Miller knows that the power he possesses hasn't come without sacrifices-but he won't let Livy be one of them. Though he wants nothing more than to have her in every way, his first duty is to protect her at all costs...from his sins, his enemies, and especially himself.

But as their insatiable affair intensifies, the two attract the attention of an obsessive-and dangerous-third party. Discovering new revelations about Miller that rock her to the core, Livy will have to decide whether he's ruined beyond repair. And he must face his fear that in order to save her, he may have to lose her after all...



Ahha. Mondtam, hogy lesz ez még jobb is. Határozottan fejlődött a történet, és maga a történetvezetés is az első részhez képest. Valahogy sokkal kiforrottabb volt.

Először ezt a William felbukkannósdit nem értettem. Annyi év után miért éppen most. Aztán elkezdtem kapizsgálni a dolgot. Hát, már mondtam, de ez elég nagy kaki maszlag lett. De nagyon élvezhetőnek tartottam, pedig én irtózom a hatalmas bonyodalmaktól.

Livy karaktere meglepő módon egyre jobban szerethető. Egyszerűen nem vagyok hozzászokva, hogy egy sorozat keretein belül a főhősnő képes JÓ változásokon átmenni. Márpedig, Livy pozitív irányba fejlődött. Igaz, ami igaz, amit majdnem megtett Gregoryval...na, ott majdnem elpártoltam tőle. De szerencsére észhez kapott. Ezzel három ember életét rombolta volna le végleg.

Millert én személy szerint imádom. Azt ne kérdezzétek, hogy miért. Agresszív, birtokló, labilis, titkokat rejteget. Olyan titkokat, amikért ölni tudnék, hogy rájöhessek. Oké, javarészt már lelepleződött, de azért még mindig vannak nyitott kérdések. Bőséggel. És én mégis nagyon bírom.

Kedvencem még mindig a Nagyi. Valami eszméletlen figura, és mintha az én Nagyikámról lenne mintázva. Lehet, van valami, amiről nem tudok?

Látszik a javuló tendencia, és én ezt értékelem is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése