2015. február 1., vasárnap

Becca Fitzpatrick Silence – Vihar előtt (Csitt, Csitt #3.)

 Eredeti mű: Becca Fitzpatrick: Silence 


Eredeti megjelenés éve: 2011

Könyvmolyképző, Szeged, 2012

392 oldal

ISBN: 9789632456669

Fordította: Miks-Rédai Viktória

Sorozat: Csitt-csitt


Fülszöveg: HA MÁR CSAK A CSEND MARAD, HALLATSZIK VÉGRE AZ IGAZSÁG HANGJA IS?

Nora Grey nem emlékszik élete elmúlt öt hónapjára. Azután, hogy egy temetőben ébred, és megtudja: hetekig keresték, megpróbálja életét visszazökkenteni a régi kerékvágásba. Iskolába jár, legjobb barátnőjével, Vee-vel lóg, igyekszik elkerülni édesanyja ijesztő új pasiját.

Csakhogy néha megszólal a fejében egy hang, egy idegen gondolat, amelyet nem képes megérteni. Látomásaiban angyalszárnyak jelennek meg és földöntúli lények, akiknek semmi dolguk Nora életében.

És ott van az a lerázhatatlan érzés is, hogy egy része mintha hiányozna.

Aztán Nora és egy szexi idegen útja keresztezi egymást, és a lányban feltámad a megmagyarázhatatlan vonzalom. Úgy tűnik, minden kérdésére nála van a válasz… és nála van Nora szíve is. Minden egyes perc, amit együtt töltenek, egyre hevesebb – és Nora végül rádöbben, közel áll hozzá, hogy szerelembe essen. Ismét.


Oha. Ismerős a mondás, hogy csak úgy pörögtek a lapok? Na, én most bizonyítottam az állítást. Egyszerűen nem bírtam letenni, annyira magába szippantott a sztori.
Nem volt olyan könnyed jellegű, mint az előző részek. Volt benne egyfajta komorság, sötétség. Nem volt itt sok rózsaszín...

Nora felnőtt. Most már abszolút a szerethető női karakterek közé tartozik. Nem nyafizott, amit igencsak sokra értékeltem, hisz nem babra ment a játék. Reméltem, hamar rátalál az emlékeire. Ebbe is húzott egy csavart az írónő.

Folt- Jev - még mindig nagy imádottam. Egyszerűen nem tudom nem szeretni. Annyira törődő, és jó szívű, még ha ezen tulajdonságokat kemény külső takarja.

Nem megmondtam, hogy Scottban van valami? Amennyi keveset szerepelt, mindvégig nagyon kedveltem. Sőt... haha, inkább elhallgatok...

Vannak mozzanatok, amik még nagyon nincsenek megoldva. De még mennyire, hogy nincsenek.
ÓÓ, hogy én mennyire szeretem ezt a sorozatot. Nem gondoltam volna, hogy újra imádhatok egy tiniromácos sztorit. Már pedig most ez megtörtént. 

Mi lesz még a végén?! Tuti, hogy hatalmas maszlag lesz. Persze, a legjobb, legizgalmasabb fajtából.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése