2015. január 12., hétfő

Kresley Cole: Endless Knight (The Arcana Chronicles #2.)




Eredeti megjelenés éve: 2013.

Simon & Schuster

320 oldal

 ISBN: 9781442436671





Fülszöveg: In the second book of the Arcana Chronicles Evie has now fully come into her powers as the tarot Empress. And Jackson was there to see it all. In the aftermath of killing Arthur, the tarot Alchemist, Evie realizes that a war is brewing between the other teens that, following the apocalypse, have been given powers and its kill or be killed. Things get even more complicated when Evie meets Death, the mysterious, sexy Endless Knight. Somehow the Empress and Death share a romantic history – one that Evie can't remember, but Death can't forget. She is drawn to the Endless Knight, but is in love with Jack. Determined to discover why she's been granted these powers, Evie struggles to accept her place in a prophecy that will either save the world, or completely destroy it.



22 Arcanas
Jajjaj. Kérem a beutalómat az ideggyógyászatra. Én nagyon ki vagyok akadva... Cole hozott megint egy olyan történetet, hogy szavakhoz sem jutok. Nem egy felemelő olvasmány, amolyan sötét hangulat lengi körül, mégis meghatározó élmény.

Most megtudhattuk, hogy az egész egyfajta Survivor, 22 fiatal között, akik közül egy halhatatlan. Ő lesz majd a Halál.

Evangeline- t egyszerűen utálom és megvetem. Az elején minden oldalon hangoztatja, hogy mennyire szereti Jackson-t, majd mikor a Halál karmai közé kerül, elkezd ehhez a valamihez vonzódni, közben pedig Jack valahogy homályba vész. Igen, mert hirtelen egy konkrétan tök idegen halhatatlan azt mondja neki, hogy J. megölte az anyját ( meg még mást is, de ez még nagyobb spoiler). Evie drága pedig kapásból hisz neki, igaz, Matt sem tagadja, hogy így történt. De én nem adnék a Bolond szavára. De Evie buta, ezért ő megteszi. Arról ne is beszéljünk, hogy konkrétan bevallja, azért szereti J.D.-t, mert megmentette. Hölgyeim és Uraim, ez a stabil kapcsolta alapja.... De hála neki, ráébredtem, egyszerűen gyűlölöm a szerelmi háromszögeket.

Jack-ből sajnos nagyon kevés jut ebben a részben. Habár lehet, csak nekem volt kevés. Tegyen ez a srác bármit, akkor is imádom, és imádni is fogom. Motorral, motor nélkül, laposüveggel, vagy laposüveg nélkül. Egy faragatlan Cajún, de legszívesebben zsebre raknám, és mindig velem lenne.

És akkor Halál/Aric. Én sajnos, sokakkal ellentétben, nem tudtam egy percre sem vonzódni hozzá. Volt benne valami, ami nagyon taszított. Lehet felőlem fényes páncélú lovag, beszélhet X millió nyelven, akkor is Jackson-t választanám. És nagyon is kiszámíthatatlan. Nem, nagyon nem szerettem. És nem értem magam, miért zavart annyira, hogy Evie vonzódik hozzá. Valahol mélyen biztos azért szorítottam, hogy Jack-et válassza. Holott, egyáltalán nem érdemelné meg. Tökéletes társa a Halálnak. Felőlem boldogan élhetnének, míg...(áá, ez ide nem lesz jó...,) szóval, míg Evie meg nem hal, mivel Aric maga a halál...haha.

Vigyétek csak a Halált...
És mivel mindenki elpártolt Jack mellől, Aric javára - amit épp ésszel fel nem tudok fogni, biztos velem van a baj -, valakinek ki kell tartania a Cajún mellett. Én vállalom ezt a szerepet. Osszák csak fel maguk közt a Halált, én viszem a tahó mocsárlakót...

A történet abszolút kikészített. Ami fordulatok voltak benne...Egy szóval: tyűűűű.

Szerencsére kezemben a következő rész, így csak amiatt szidom Cole-t, hogy ilyen Evie-szerű hősnőt alkotott.

Viszont, a függővég is hozzájárul a félcsillagos levonáshoz (Evie személyén kívül): 4,5/5.

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Te angolul olvastad a második részt? Ha igen akkor lehet tudni, hogy mikor jön ki magyarul? Nekem sajnos még csak az első részhez volt szerencsém de nagyon érdekel a második kötet

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Igen, angolul olvastam:) Magyar kiadásról sajnos még nincs hír :( Lehet, írok egy levélkét a kiadónak, rákérdezek, és akkor majd továbbítom az infót :)

    VálaszTörlés
  3. Jajj, az nagyon jó lenne:)) Imádtam az első részt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor még egy posztot is kap majd:) Én is nagyon szerettem, a másik kettő még azt is felülmúlja:)

      Törlés