2015. január 13., kedd

Kresley Cole: Dead of Winter (The Arcana Chronicles #3.)




Eredeti megjelenés éve: 2015.

Simon & Schuster

336 oldal · ISBN: 9781471122859


Sorozat: The Arcana Chronicles





Fülszöveg: Can Evie convince her rival loves to work together? Their survival depends on it in this third book of #1 New York Times bestselling author Kresley Cole’s Arcana Chronicles, a nonstop action tale of rescue, redemption, and a revenge most wicked. Heartbreaking decisions 
Evie was almost seduced by the life of comfort that Death offered her—until Jack was threatened by two of the most horrific Arcana, The Lovers. She will do anything to save him, even escape Death’s uncanny prison, full of beautiful objects, material comforts…and stolen glances from a former love.
Uncertain victory
Despite leaving a part of her heart behind with Death, Evie sets out into a frozen and perilous post-apocalyptic wasteland to meet up with her allies and launch an attack on The Lovers and the vast army they command. Such formidable enemies require a battle plan, and the only way to kill them once and for all may mean Evie, Jack, and Death allying. Evie doesn’t know what will prove more impossible: surviving slavers, plague, Bagmen and other Arcana—or convincing Jack and Death to work together.
Two heroes returned
There’s a thin line between love and hate, and Evie just doesn’t know where she stands with either Jack or Death. Will this unlikely trio be able to defeat The Lovers without killing one another first?

Uram. Atyám. Ha létezik ilyen, ezt imádtam a legjobban eddig. Az éjszaka kellős közepén fogtam magam, felébredtem, és nekiálltam olvasni. Mert nem hagyott nyugodni, mi történhet itt még.

Kiokoskodtam, hogy teljesen kiegyensúlyozott tudok maradni, ha a romantikus szálat figyelmen kívül hagyom. Ezt nagyon jól tettem. Mivel már nem érdekelt, Evie mit szenved le, sokkal jobban élveztem az egészet. Pedig, az eddigiekre sem lehet mondani, hogy szörnyűek voltak. Sőt.


Szóval. Számomra ez a sorozat csúcspontja. Egyszerűen annyira magába szippantott, hogy nem bírtam abbahagyni. Nem ment. Ez van.

Végig tele volt izgalommal, nem tudtam, hol és mikor lesz a következő fordulat. Márpedig, fordulat az mindig volt. Már csak Aric és Jack együttműködése miatt is.

Jujj, meg találtam magamnak egy párost, akikért izgulhatok: Selena & Gabriel. Az arkangyal nagyon szimpatikus, tényleg amolyan régi vágású srác, és annyira elbűvölő, hogy muszáj mindenkinek szeretnie. Selena-t pedig határozottan megkedveltem. Ha nem lenne J.D. annyira oda Evie-ért, valamint, ha nem lenne Gabriel, szorítanék neki, hogy Jack-el akassza össze az írónő. De így is jó, egyre jobban megbarátkozom a helyzettel.

Talán most még Aric-cal is szimpatizáltam kicsit, de én csak azért,mert sajnálom, vagy érzek valami kapcsolatot, sajnos nem tudnék beleszeretni. De ez én vagyok. Kinek a pap...

Az ikres fordulatnál konkrétan az államat kapargattam a paplan alól. Ekkorát húzni megint... Csak pislogtam. Nem, nem, ilyen nincs. És mégis van.

A végéről már nem is ejtenék szavakat. Mert nincs mivel leírni azt az agóniát. Aztán egy rettenetesen nagy, a lehető legnagyobb és legfordulatosabb függővég, ami létezik kerek-e világon.
Evie dönt, aztán annyit ér vele, hogy semennyit. Brüh.

Hol van a következő rész? Bármennyire imádom is a sorozatot, remélem, az lesz az utolsó. Mert egyszerűen ez gyötrelem. Édes kín. Jó lenne, ha akkor minden megoldódna. Az idegeim strapára mennek...



És akkor a nagy bejelentés:

A negyedik rész megjelenéséig hibernálom magam. Örülnék, ha a megjelenés napján valaki kiolvasztana... Alig várom már, hogy a kezemben tarthassam, pedig még javarészt el sem kezdte írni Cole..

Egyébként a Reading Challenge 4. pontja ( idén megjelent könyv) ezzel letudva.

Erre már teljes szívemből megadom az 5 csillagot. Csillagos ötös.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése