2015. január 24., szombat

Julia Quinn: Ami Londonban történt (Bevelstoke-trilógia #2.)


Eredeti mű: Julia Quinn: What Happens in London

Eredeti megjelenés éve: 2009

GABO, 2012

400 oldal

ISBN: 9789636895839

Fordította: Palásthy Ágnes

Sorozat: Bevelstoke-trilógia


Fülszöveg: Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.

Amikor Olivia Bevelstoke-kal közlik, hogy az új szomszédja állítólag megölte a menyasszonyát, egyetlen percig sem hiszi el. De azért nem állja meg, hogy ne kémkedjen a férfi után, biztos, ami biztos. Lecövekel az ablakánál, a függöny takarásában, és csak figyel, és vár… és felfedez egy hihetetlenül érdekes embert, aki határozottan készül valamire. Sir Harry Valentine a hadügyminisztérium egy unalmas részlegénél dolgozik, ahol a nemzetbiztonság szempontjából fontos dokumentumokat fordít. Bár ő nem kém, megkapta a szükséges kiképzést, így amikor egy gyönyörű szőke nő figyelni kezdi az ablakából, azonnal gyanút fog. És épp, amikor úgy dönt, hogy a lány nem több egy bosszantóan kotnyeles elsőbálozónál, megtudja, lehetséges, hogy Lady Oliviát eljegyzi egy orosz herceg, aki viszont, lehetséges, hogy összeesküvést sző Anglia ellen. Amikor pedig Harryt utasítják, hogy kémkedjen Olivia után, rádöbben, lehetséges, hogy még ő maga is beleszeret a lányba… A trilógia első része Miss Miranda Cheever titkos naplója címmel már kapható! A befejező rész címe: Tíz dolog, amit szeretek magában.


"Mert ami Londonban történt… az Londonban is marad."


Figyelem! Ne olvasd nyilvános helyen. Totál hülyének fognak nézni, mikor csak visítozva nevetsz.
Quinn megint valami eszméletlent alkotott. Ez felülmúlta az első részt is. Tele volt humorral,
lehetetlen helyzettel, és fordulattal is persze.

Talán az írónő eme regénye tudott a legjobban meglepni. Mert nem az volt a bad guy, akire én akartam mindenáron rákenni.

A főszereplők nagyon szerethetőek voltak.
Harry-t nagyon bírtam, hogy nem állt ellen az érzéseinek, csak sodródott, hagyta, hadd történjen, aminek úgyis meg kell történnie.
Olivia-t az előző kötetben nem tudtam különösebben megkedvelni, ezért kicsit féltem ettől a karaktertől. Persze, tettem ezt teljesen feleslegesen. Mivel Olivia egy olyan személyiség, akit lelhetetlen nem szeretni. Szeleburdi, mégis tudja komolyan is venni a dolgokat.
Abszolút kedvenc karakterem Sebastian. De gondolom, ezzel nem vagyok egyedül.

A történet remek humorral van átitatva. Oké, ez elmondható szinte mindegyik JQ könyvről. De valamiért ez különleges számomra.


Lopott pillanatok az ablakokban, egy baleset - ki tudja, hogy történt - Sebastian felolvasó estjén, egy herceg, akit én mindenáron gonosznak akartam elkönyvelni, egy hatalmas orosz, aki totál meglepett engem.

A vége pedig...a pint az i-re.


Engem teljesen magával ragadott. Igen, Rebeka vagyok, Quinn regény függő. Hát, ez van.



Reading Challenge 32.pontja 2/3.

Egyértelműen 5/5.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése