2015. január 15., csütörtök

Becca Fitzpatrick: Csitt, csitt (Csitt, Csitt #1.)

Eredeti mű: Becca Fitzpatrick: Hush, Hush

Eredeti megjelenés éve: 2009


Könyvmolyképző, Szeged, 2010

360 oldal 

ISBN: 9789632452821

Fordította: Farkas Orsolya

Sorozat: Csitt, csitt



Fülszöveg: Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.

EGY SZENT ESKÜ. EGY BUKOTT ANGYAL. EGY TILTOTT SZERELEM. A romantika nem szerepelt Nora Grey tervei között. Az iskolában egy sráchoz sem vonzódott különösebben, akármennyire is próbálta erőltetni legjobb barátnője, Vee. Aztán feltűnt Folt. Simulékony mosolyával és tekintetével, amivel mintha a lány veséjébe látna, Folt legjobb belátása ellenére is vonzza Norát. Azonban néhány rémisztő találkozás után Nora már nem tudja, kiben bízzon. Úgy tűnik, Folt mindenhol ott van, ahol ő is, és többet tud róla, mint a legközelebbi barátai. Nora nem tudja eldönteni, hogy a fiú karjaiba kellene-e omlania vagy inkább menekülni és elrejtőzni előle. És mikor megpróbál válaszokat találni, egy olyan igazságot fedez fel, ami sokkal nyugtalanítóbb, mint amit Folt közelsége okoz. Végül egy ősi csata közepén találja magát, halhatatlanok és bukottak között és mikor arra kerül a sor, hogy ki mellé álljon, a rossz választás Nora életébe kerül.


Hát, megint jól lemaradtam. De jó kisdiák módjára bepótoltam lemaradásomat, és minden pillanatát
élveztem!

Egyébként is gyorsolvasónak számítok, de azt még én sem vártam, hogy ilyen hamar végzek ezzel a könyvvel.
Ebből is látszik, mennyire magába szippantott az egész. Oké, az eleje döcögött, de aztán egyszerűen nem bírtam letenni. Hát, ez a nagy helyzet.

Abszolút nem éreztem lerágott csontnak. Totálisan új - lehet, csak nekem, habár angyalos témában már megvolt a Daughter of Smoke sorozat - és friss volt. Érzem, hogy nagyon nagy kedvenc lesz a sorozat.

Nora személyében egy kicsit visszahúzódó, bizonytalan, helyenként labilis, ámde szimpatikus főhősnőt ismerhettünk meg. Nekem szimpi volt. Messze nem olyan, mint némely másik könyv főszereplőnője. Vagy, mint a drágalátos barátnője, Vee. Ez a csaj engem a sírba taszított. Nem ilyen egy legjobb barátnő. Önző, ostoba, csak magával törődik, fújja a magáét, Norat pedig tíz alkalomból tizenegyszer nem hallgatja meg. Gondolatban legalább hétszer tarkón vertem a szeneslapáttal. Na, ennyit róla, nem akarom belelovalni magam.


Folt. Ó, anyám borogass! Újabb BBF-et avattam. Sablon köré épült? Igen? Magasról tojok rá. Kicsire nem adunk. Imádjuk! Igen, a vámpíroknak leáldozott, a bukottakra bukunk.

Azt, hogy "Ő" ki, már majdnem az elején kitaláltam, de ez nem zavart, csak élveztem, ahogy a történet szereplői megpróbálják felfedezni a rejtélyt.

Rettenetesen sajnálom, hogy nem kezdtem el hamarabb, de nem maradtam le semmiről, csak egy kicsit később szerettem bele Fitzpatrick világába.


Csak azért 4,5/5, mert akkor minden részre adjak majd 5 csillagot?

Egyébként a Reading Challenge 42.pontja, egy könyv, ami régóta megvan, de nem olvastam. Most megtettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése